Bizalom megtartása a COVID alatt:
A COVID-19 világjárvány az életünk minden területén jelentős változásokat hozott, hiszen nem csak az egészségügyi állapotunk megóvása, a betegek gyógyítása, a családok prevenciója került előtérbe, hanem az új, szokatlan élethelyzetekből fakadó izoláció, a frusztrációs szint növekedéséből adódó negatív érzelmek kezelése, konfliktusos helyzetek megoldása is szükségessé vált. Az oktatásban is jelen voltak ezek az újszerű problémák, kihívások, és a saját ’Suliplussz’ projektünkben is szembe kellett nézni azzal, hogy a személyes jelenlétet igénylő feladatainkat átemeljük az online térbe, ahol a személyes adataink védelme mellett elsősorban a szolgáltatások eredményességére kellett figyelni. Az online térben a bizalom kialítása, a korábbi legkör megteremtése természetesen kihívásokkal terhelt volt, de a mentorok felkészítése, a szakemberek hozzáértése lehetővé tette azt, hogy az a néhány szolgáltatás, mely a korlátozások idején is haladt, az IKT eszközökön keresztül megvalósítva is eredményes legyen. A diákok hozzáállása szerencsés módon kedvező volt, hiszen a közoktatási színtéren már hozzászokhattak ehhez a megoldáshoz, így a megfelelően védett felületek (Zoom, Microsoft Teams) alkalmazása nem okozott nehézséget a célcsoportnak.